Máte zájem prodat svoji nemovitost? Máte obavy, že by se během prodeje mohlo něco stát? Chcete mít vše pod kontrolou? V tom případě se obraťte na nás. Vše potřebné za Vás vyřídí naše kancelář.
Ozve se Vám náš realitní makléř. Domluvíte se na termínu schůzky a zdokumentování nemovitosti. Probere s Vámi aktuální (právní i technický) stav nemovitosti, pořídí kvalitní fotodokumentaci a určí reálnou hodnotu nemovitosti. Domluví se na spolupráci a uzavře s Vámi zprostředkovatelskou smlouvu.
Důležitá je prezentace nabídky. Kromě databáze poptávek a našich webových stránek Rendom Fox, inzerujeme také na největších realitních serverech České republiky a na sociální síti Facebook. Při prohlídkách se snažíme předat zájemcům komplexní informace o dané nemovitosti.
Pokud se zájemce rozhodne nemovitost koupit, dochází k podpisu rezervační smlouvy. Po složení rezervační zálohy kupujícím obdrží právník společnosti podklady k vytvoření kupní smlouvy (případně smlouvy o smlouvě budoucí kupní smlouvy) a smlouvy o úschově finančních prostředků. Kupní smlouva mimo jiné obsahuje způsob a termín úhrady kupní ceny a předání nemovitosti.
Po podpisu kupní smlouvy a složení finančních prostředků do advokátní úschovy advokát spolu s kupní smlouvou podává návrh na vklad na změnu vlastníka nemovitosti na katastrálním úřadě. Po změně vlastnictví na nového majitele vyplácí advokát z úschovy finanční prostředky prodávajícímu.
Makléř zajistí předání nemovitosti, kdy se na předávací protokol zaznamenají stavy měřidel (elektřina, plyn, voda atd.) a zajistí také přepis u jednotlivých dodavatelů.
Zajistíme vypracování znaleckého posudku potřebného k podání daně z nabytí nemovitých věcí, vyplníme daňové přiznání a doručíme příslušnému finančnímu úřadu.